Тальківська ЗОШ І-ІІ ступенів
Понеділок, 06.04.2020, 18:46
Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Наше опитування
Оцініть сйат нашого навчального закладу
Всього відповідей: 1

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Навчальний заклад знаходиться в приміщенні збудованому в 1975 році, прибудову побудовано в 1999 році. Загальна площа школи становить 558 м2

В школі налічується:

-  2 навчальні кімнати для учнів 1- 4 класів,

- 5 навчальних кабінетів для учнів 5 – 9 класів;

-  1 комбінована майстерня;

- учительська.

Приміщення загальношкільного призначення:

-         Кухня;

-         їдальня на 40 посадочних місць;

-         бібліотека;

     -    1 складське приміщення;

     -    2 підсобні приміщення ;

     -    спортивна площадка;

     -    футбольне поле.

Площа навчальних приміщень школи забезпечує навчання в одну зміну.  В приміщенні школи  щороку проводиться поточний ремонт навчальних кабінетів, коридорів, приміщень загальношкільного призначення з метою збереження належного санітарного стану та створення комфортних умов для навчання і праці. Площа пришкільної території становить 1,8 га.

У школі створено задовільні умови для організації та здійснення навчально-виховного процесу з усіх навчальних предметів.

В школі наявні і використовуються такі технічні засоби навчання:

         -   1 комп’ютер;

         -   1 принтер;

         -   1 сканер;

         -   1 магнітофон.

Вчителі мають можливість розмножити роздатковий матеріал, підготуватись до уроку. В школі підключено мобільний Інтернет, що дає змогу оперативно отримувати необхідну для вчителів інформацію, і значно підвищує ефективність роботи школи.

Школа забезпечена в достатній кількості новими учнівськими та вчительськими столами та стільцями. В школі є обладнання для проведення уроків фізики, біології, хімії, щоправда воно дещо морально застаріле. Потребує поповнення набір хімічних реактивів.

В школі є комбінована майстерня, яка знаходиться в пристосованому приміщенні. В ній розміщується кімната для проведення теоретичної частини та кімната для виконання практичної частини уроку.

Майстерня забезпечена наступним обладнанням:

-         токарний  верстат по дереву СТД – 120;

-         токарний верстат по металу ТВ – 4;

-         верстат свердлильний МСВ – 12;

-         верстат фрезерний ФШ – 110;

-         верстат комбінований ФПШ.

  Все обладнання знаходиться в робочому стані і використовується під час проведення уроків.

Для забезпечення фізичного розвитку учнів, створення умов для викладання фізичного виховання, у закладі наявний обладнаний спортмайданчик, футбольне поле, кімната для зберігання спортивного інвентарю. 

Є в наявності та використовується для проведення уроків фізкультури наступний фізкультурний інвентар:

-         мати гімнастичні – 2 шт.;

-         козел гімнастичний;

-         трамплін гімнастичний;

-         палатки туристичні – 4 шт.;

-         канат;

-         лижі - 14 пар;

-         м’ячі (футбольні, волейбольні);

В класній кімнаті для початкових класів обладнано ігровий куточок.

В цілому стан матеріально – технічного забезпечення школи є задовільним і забезпечує проведення навчально - виховного процесу на належному рівні.

В 2014 – 2015 навчальному році в школі навчається – 22 учні.

1 клас – 1 учень

2 клас - 2 учні

3 клас – 1 учень

4 клас – 2 учні

Всього 1 – 4 класів:  6 учнів

5 клас – 2 учні

6 клас – 1 учень

7 клас – 4 учні

8 клас – 7 учнів

9 клас – 2 учні

Всього 5-9 класи: 16 учнів

 

Значна частка випускників школи успішно продовжують навчання у вищих та середніх навчальних закладах.                                     

 

Досягнення учнів школи:

За результатами районних предметних олімпіад:

.2009-2010 н.р.:

Фізика - 2 місце (9 клас)

Українська мова та література - 7 місце (9 клас)

.2010-2011 н.р.:

Трудове навчання - 3 місце (9 клас)

Методична робота в школі є частиною успішної життєдіяльності навчального закладу в плані реалізації науково-методичної проблеми.  З 2011-2012 н. р. колектив школи працює над проблемною темою:

 «Компетентнісно – орієнтований підхід до навчально – виховного процесу – 

необхідна умова втілення нової освітньої стратегії життєвої компетентності і життєдіяльності».

         Робота над проблемною темою включає опанування педагогічним колективом теоретичних основ проблеми, освоєння методики її реалізації, удосконалення досвіду роботи педагогічного колективу та дослідження результатів роботи, узагальнення педагогічного досвіду.

         Тальківська ЗОШ І – ІІ ст. входить до складу Слободороманівського освітнього округу на базі якого ведеться методична робота, відбувається обмін педагогічним досвідом, в 2012 р. проводилась атестація педагогічних працівників, І етап учнівських олімпіад з базових дисциплін.

        Особливістю методичної роботи в школі є невелика кількість педагогів, досить постійний їх склад, відносно молодий вік, наявність достатнього професійного досвіду, значна зацікавленість в результатах роботи, відсутність в колективі конфліктів, сприятливий психологічний мікроклімат, дружні, толерантні стосунки, взаємодопомога. Всі перелічені фактори сприяють досить ефективному, мобільному здійсненні методичної роботи, швидкому поширенню досвіду, його апробації, обговоренню, пошуку кращих форм і методів. Але серйозною проблемою є відповідне оформлення виконаної роботи.

         Для успішної реалізації методичної роботи визначено мету, поставлено завдання, обрано відповідні форми роботи.

У школі функціонують методичні об’єднання:

-     класних керівників;

-   Психолого – педагогічний семінар;

-     динамічна група.

Ключовими напрямами змісту засідань методичних об’єднань є:

- Інформування про особливості викладання предмета у поточному  навчальному році, навчально – методичне забезпечення загальної середньої освіти, аналіз стану якості предметної освіти за минулий рік;

-   Критично – аналітичний огляд науково – методичної літератури, педагогічного досвіду, інноваційних педагогічних технологій викладання предмета;

-  Масові заходи з вчителями та учнями, аналіз результатів учнівських олімпіад та конкурсів;

-  Моніторинг якості освіти.

 При плануванні і виборі форм методичної роботи використовуються такі види моніторингу:

- Педагогічний;

-   Моніторинг якості освіти;

-   Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів;

-  Моніторинг результативності навчальної діяльності вчителів;

-   Психологічний.

Організація харчування учнів.

         Організація харчування учнів у школі входить у систему роботи, спрямовану на створення умов для підтримки та збереження їхнього здоров'я, профілактику захворювань, виникнення яких пов’язано з порушенням режиму при йому їжі, з уживанням неякісних продуктів. В школі функціонує їдальня, що має обідній зал на 40 посадочних місць.

         Харчоблок школи забезпечений необхідним технологічним  і холодильним обладнанням, кухонним і столовим посудом. На харчоблоці працює 1 кухар. За якістю харчування і роботою харчоблоку здійснюється контроль з боку адміністрації школи, профспілкового комітету, відповідального за  харчування, чергового вчителя.

     За кожним класом в їдальні закріплені свої столи. Столи накривають чергові учні заздалегідь. Перед видачею їжі учням черговий вчитель знімає пробу та робить відповідні записи в журналі контролю за готовою продукцією. Черговий вчитель слідкує за порядком в їдальні. Наказом по школі призначено відповідального за харчування.

     Харчування здійснюється за рахунок коштів державного бюджету для учнів 1 – 4 кл. та для дітей з малозабезпечених сімей. Для учнів 5 – 9 кл. харчування здійснюється за батьківські кошти. Сума харчування за батьківські кошти співпадає з сумою коштів, які виділяються з державного бюджету для 1 дитини. Продукти завозяться централізовано. Кухарем шкільної їдальні та директором школи постійно ведеться контроль за якістю продукції, наявністю сертифікатів. Директор школи та відповідальний за харчування постійно слідкують за санітарним станом приміщення їдальні, дотриманням технології приготування їжі, зберіганням та  використанням продуктів. Постійно проводиться «С» вітамінізація готової продукції. Розроблено та затверджено двотижневе циклічне меню. При складання меню максимально враховано потреби учнів в дієтичному харчуванні.

 

        В результаті роз’яснювальної роботи серед батьків в школі 100% дітей охоплено гарячим харчуванням. Серед учнів та батьків проводиться  роз’яснювальна робота про шкоду вживання чіпсів, сухариків, продуктів,що містять консерванти, барвники, підсилювачі смаку, генетично модифіковані продукти. Вживання таких продуктів, за згодою батьків, в школі заборонено. Якістю харчування в шкільній їдальні задоволені як діти так і батьки.

Забезпечення умов для збереження здоров'я учнів.

    Забезпечення умов для збереження здоров'я учнів у школі здійснюється відповідно до вимог, згідно із законодавством про освіту, про соціальну роботу, з нормативно – правовими документами, що регулюють діяльність школи в цьому напрямку. Питання забезпечення умов для збереження здоров'я учнів знаходиться на постійному контролі дирекції школи і відбито у відповідних документа( книга внутрішкільного контролю, книга нарад при директорові, річний план роботи школи, плани роботи класних керівників).

У центрі уваги, передусім, такі питання:

-     дотримання санітарно – гігієнічних норм організації навчально – виховного процесу ( світловий, тепловий, питний, повітряний режими);

-     проведення медичних оглядів;

-     якість викладання в школі основ здоров'я;

-     проведення заходів з профілактики респіраторних, інфекційних захворювань, харчових отруєнь, інших деструктивних проявів у здоров’ї школярів;

-      розподіл дітей на групи при занятті фізкультурою;

-     стан захворюваності дітей по школі, аналіз динаміки захворювань в критичні пори року;

-    дотримання норм навантаження обсягу домашнього завдання на учнів різних вікових категорій;

-      проведення тематичних заходів з охорони здоров'я, їх змістовність та якість;

-     організація зустрічей з лікарями, проведення бесід з профілактики шкідливих звичок, СНІДу тощо;

-     сприяння оздоровленню і відпочинку учнів влітку;

-     залучення сімей учнів до участі в шкільних заходах спрямованих на збереження здоров'я, пропаганду здорового способу життя;

-     усунення прогалин у знаннях батьків у плані виховання здорової дитини;

-      використання педагогами школи в практиці роботи здоров'я зберігаючих технологій;

-     контроль за якістю харчування учнів;

   пропаганда здорового способу життя;

-    залучення учнів до занять спортом.

Протягом навчального року директором школи видається ряд організаційних та аналітичних наказів, що стосуються збереження здоров'я. 

А саме:

-    Про заборону тютюнокуріння на території школи;

 

-    Про заборону перебування на території школи сторонніх осіб без дозволу чергового вчителя.