Тальківська ЗОШ І-ІІ ступенів
Понеділок, 06.04.2020, 17:04
Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Наше опитування
Оцініть сйат нашого навчального закладу
Всього відповідей: 1

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Директор  школи:

Алєксєєва Ольга Миколаївна


Вчитель біології, хімії. Вища кваліфікаційна категорія.

Стаж роботи 24 роки.

Якість внутрішнього контролю директором.    

   Якість внутрішкільного контролю забезпечується наскрізною низкою відповідних заходів та є невід'ємною частиною оцінки якості загального управління школою. Використання контролю в тісній взаємодії з іншими функціями в загальному управлінському циклі створює необхідну базу для розробки оптимальних управлінських рішень, які забезпечують належну результативність навчально  – виховного процесу. Безпосередньо контролю передує чітке продумане планування – визначення мети. Ознайомлення з планом контролю суб’єктів контролю.

У школі склалася певна система контролю, що включає:

-      Мотиваційно – цільовий елемент (цілі, завдання контролю, принципи його здійснення);

-      Організаційно – технологічний елемент (планування контролю через річний план, тематика і спрямування);

-       Діагностично – прогностичний елемент (результати, їх узагальнення та аналіз, фіксація отриманих даних у відповідних документах, прогноз – плани подальшої роботи).

Контроль у школі здійснюється на демократичних засадах.

 Контроль у школі є багатоцільовим, тобто спрямований на перевірку різних аспектів діяльності школи. В школі основними об’єктами контролю є:

 1. Навчальний процес (виконання навчальних програм, рівень навчальних досягнень учнів, продуктивність роботи вчителя, якість позаурочної предметної діяльності, індивідуальна робота).

 2. Виховний процес (рівень вихованості і активності учнів, здоров`я і фізична підготовка учнів, якість профілактичної роботи з певними групами учнів, якість роботи класних керівників, результативність загальношкільних традиційних заходів, участь батьків у виховному процесі).

 3. Методична робота (методичний рівень вчителів та класних керівників, механізми поширення педагогічного досвіду, підвищення кваліфікації педагогів, робота над науково-методичною темою школи, результативність роботи методичних структур).

 4. Умови навчально-   виховного процесу (охорона праці, санітарно-гігієнічний стан школи, забезпеченість навчально-технічним обладнанням, психологічний комфорт).

        Контрольно - аналітична діяльність адміністрації школи ведеться у відповідності з річним планом роботи школи. Нею передбачені різні види контролю: комплексне та тематичне вивчення, оглядово-оперативний, попереджувальний, вибірковий контроль.

       В основу вивчення системи роботи вчителів та стану викладання предметів покладено 5- ти річний цикл.

Здійснюючи контрольно аналітичну діяльність, адміністрація використовує такі форми контролю, як:

-     попередній контроль (перевірка тематичних, поурочних планів вчителів, планів роботи методоб`єднань, класних керівників, проводяться індивідуальні бесіди з окремих питань);

-       поточний контроль, який передбачає безпосереднє спостереження за ходом уроків, позакласних заходів, перевірку рівня знань, умінь і навичок учнів, роботу з шкільною документацією;

-     підсумковий контроль, під час якого вивчається результативність роботи всіх складових соціально-педагогічної системи.

Результати перевірок узагальнюються наказами.

В 2012 – 2013 н. р. по Тальківській ЗОШ І – ІІ ст. 35 узагальнюючими наказами було підведено підсумки та узагальнено:

      - виконання всеобуч в мікрорайоні школи;

      - результати перших двох тижнів навчального року та усунення виявлених недоліків;

      - перевірки стану роботи колективу з виконання Закону України «Про мови» та дотримання єдиного мовного режиму в школі;

      - стан відвідування учнями школи;

      - стан роботи з зошитами учнів початкової школи;

      - проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін;

      - результати перевірки техніки читання в І та в ІІ семестрах;

      - стан ведення щоденників учнями школи;

      - результати комплексної перевірки викладання навчальних предметів в 2 – 4 кл., роботи вчительки Парий О. І.;

      - стан роботи спрямованої на запобігання правопорушень серед неповнолітніх;

      - виконання навчальних програм за І та ІІ семестри;

      - стан протипожежного захисту в школі;

      - стан роботи, спрямованої на запобігання дитячому травматизму (І та ІІ семестри);

      - підсумки виховної роботи в школі за І та ІІ півріччя;

      - підсумки проведення контрольних робіт з базових дисциплін за І та ІІ півріччя;

      - результати роботи школи за І та ІІ семестри;

      - підсумки участі учнів школи в ІІ етапі Всеукраїнських предметних учнівських олімпіад з базових дисциплін;

     - відвідування учнями школи в І семестрі;

     - методичну роботу в школі за І семестр;

     - результати перевірки ведення класних журналів;

     - результати перевірки стану збереження шкільних підручників;

     - організацію роботи з майбутніми першокласниками;

     - запровадження соціального патронату;

     - дотримання теплового режиму в школі;

     - систему роботи вчительки 1 – 3 кл. Подолянчук Н. С.;

     - результати перевірки єдиних вимог щодо письмових робіт і перевірки зошитів з відповідних навчальних дисциплін;

     - результати проведення місячника «Милосердя не має віку і статі. Приєднуйся до Червоного Хреста!»;

     - моніторинг ефективності викладання предметів варіативної частини навчального плану;

     - підсумки закінчення навчального року;

     - результати ДПА у 4 та 9 класах;

    Більшість узагальнюючих наказів були видані на основі детального вивчення даних питань згідно річного плану роботи школи. Внутрішкільний контроль дає можливість виділити успіхи та розкрити причини проблем. За наслідками контролю даються рекомендації (методичні, з виконання посадових обов’язків, ухвалюються управлінські рішення, узагальнюється досвід роботи, здійснюється моніторинг, перестановка кадрів).

     Підсумки внутрішкільного контролю обговорюються на педрадах, нарадах при директору, засіданнях методичних об`єднань, батьківських зборах.

 Циклограма систематичного контролю за навчально-виховним процесом у Тальківській ЗОШ І-ІІ ст.

1.  Виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про мови».

2. Дотримання Статуту загальноосвітнього навчального закладу.

3. Дотримання правил внутрішнього розпорядку та правил для учнів.

4. Виконання річного плану роботи школи та рішень педагогічних рад.

5. Діяльність органів управління:

     - загальні збори;

     - батьківський комітет;

     - педагогічна рада.

6. Діяльність органів учнівського самоврядування.

7.   Робота з батьками.

8.   Стан санітарно-гігієнічного режиму ЗНЗ.

9.   Створення умов для здорового психологічного клімату в колективі.

10.  Зміцнення матеріально-технічної бази.

11.  Стан ведення шкільної документації.

12.  Стан викладання навчальних предметів, рівень навчальних досягнень учнів.

13.  Організація навчально-виховної роботи з учнями, які потребують особливої уваги.

14.  Відвідування навчальних занять учнями.

15.  Стан роботи з профілактики правопорушень, злочинності, бездоглядності.

16.  Рівень вихованості учнів.

17.  Підвищення фахової та методичної підготовки вчителів.

18.  Курсова перепідготовка та атестація педагогічних працівників.

19.  Робота з молодими спеціалістами.

20.  Організація гарячого харчування.

21.  Дотримання прав дитини.

22.  Поповнення фонду бібліотеки школи підручниками, навчально-методичною та художньою літературою.

  Ведення ділової документації.

       Ведення шкільної документації в школі здійснюється відповідно до вимог Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 23.06.2000р. №240.

         Діловодство ведеться діловодом школи Хоменко В. П. відповідно до вимог нормативних документів. Вона є  веде книги обліку вхідної та вихідної документації, протоколи засідань методичної ради. Секретар педагогічної ради Парий О. І.

Взаємодія з органами місцевого самоврядування, громадськістю.

    Дирекція Тальківської ЗОШ І – ІІ ст. тісно співпрацює з виконкомом Барвинівської сільської ради та сільським головою Гордійчуком М. П., на території якої знаходиться школа. Директор школи є депутатом Барвинівської сільської ради, головою комісії з питань охорони дитинства.

        Школа займає активну громадську позицію щодо суспільного життя села.

       З ініціативи педагогічного колективу в центрі села силами учнів школи було ліквідовано стихійне сміттєзвалище, учні школи регулярно впорядковують територію сільського кладовища. Щороку силами колективу школи організовується святковий концерт до Дня Перемоги, проводиться акція «Ранок ветерана». Постійно проводиться озеленення території, закріплення берегів річки Случ в межах села Тальки. Позитивний приклад діяльності учнів школи призвів до значного покращення стану села в плані чистоти території.

         До участі в шкільному житті залучаються спонсори.

В 2009 році за допомогою «Української молочної компанії» (директор філії - випускник школи, Парій Павло Йосипович) зрізано старі дерева навколо школи.

В 2010 та в2011 роках фірма «БЕТЕК» забезпечувала учнів школи новорічними подарунками.

Приватний підприємець Козаченко С. О. безплатно розпиловує лісоматеріал для потреб школи.

Приватний підприємець Тимінська В. Л. щороку надає новорічні призи для учнів школи.

         Жителі села є постійними глядачами під час проведення шкільних свят. Таким чином бачимо, що школа тісно співпрацює з місцевим самоврядуванням, громадськістю села, має постійний двосторонній зв'язок, займає активну громадську позицію, має значний вплив на життя села.

Суспільний рейтинг навчального закладу.

   Суспільний рейтинг навчального закладу визначається за результатами його діяльності. Рейтинг Тальківської ЗОШ І – ІІ ст. на протязі останніх років, незважаючи на статус сільської мало комплектної школи, стабільно підвищується.

Причинами цього є:

-                     міцні, стабільні знання, які забезпечує школа (випускники 9 класу баз проблем вступають в коледжі на державну форму навчання, в ІІ етапі олімпіад учні стабільно піднімаються вгору в загально шкільному рейтингу);

-                     активна громадська позиція школи, робота колективу школи над покращенням екології села, виконання суспільно значимих робіт;

-                     висока культура виховання дітей;

-                     проведення просвітницької роботи серед батьків;

-                     стабільність психологічної атмосфери в трудовому колективі школи;

-                     прагнення колективу школи до поліпшення зовнішнього вигляду навчального закладу;

-                     налагодження спонсорських зв’язків;

-                     високий статус колишніх випускників школи;

-                     достатньо високий рівень профорієнтаційної роботи.

  За відгуками батьків, випускників школи, учнів, громадськості діяльність нашого навчального закладу оцінюється позитивно.

 Підсумок оцінювання рівня управління навчальним закладом становить 10 балів